מושגים ומונחים חשובים בעולם הלידים נדל"ן

לידים נדל"ן שיווק נדלן באינטרנט

לידים חמים

איכות הלידים משתנה לפי תהליך ייצור הלידים לנדל"ן. לידים חמים הם לידים אשר בתהליך הייצור קיבלו מסרים שיווקים נכונים ו- "התבשלו" בצורה נכונה ומקצועית לפני שהחליטו למסור את פרטיהם על מנת לקבל יותר פרטים על ההשקעה\הנדל"ן.

 לידים חמים בהכרח, מראים רצינות רבה לגבי ההתעניינות בנדל"ן.  בעבודה מול לידים חמים יסגרו יותר עסקאות וחברת הנדל"ן תניב רווחים יותר גבוהים. 

לידים נדל"ן

 ליד זה מונח שווה ערך ללקוח פוטנציאלי. לרוב, מטרת הקמפיין השיווקי היא לייצר לידים לנדל"ן ולהעביר אותם בזמן אמת לסוכנות הנדל"ן על מנת שייצרו קשר עם הלידים.

 דוגמא לליד:

שם פרטי ומשפחה: אבי אברהם

מספר טלפון: 0501112225

כתובת מגורים: תל אביב

 

ערוצי שיווק לייצור לידים לנדל"ן

 בפרסום ושיווק נדל"ן באינטרנט חשוב להשתמש במגוון ערוצי שיווק על מנת להגיע לקהל היעד הנכון וכן לייצר את כמות הלידים הגבוהה ביותר. ערוצי השיווק הנפוצים היום לייצור לידים לנדל"ן הם:

Taboola ,Outbrain, גוגל אדס(לשעבר אדוורדס), Facebook, Youtube ולינקדין.

תשלום לפי ליד (PPL)

שיטת תשלום לפי ליד היא שיטה בה סוכנות\ חברת הנדל"ן משלמת רק בעבור פניות(לידים) של לקוחות פוטנציאלים לנדל"ן שלה. היתרון בשיטת תשלום זו הוא, שחברת הנדל"ן זוכה לשלם רק עבור תוצאות סופיות ואינה משתתפת בעלויות הרבות של תכנון, ביצוע וניהול הקמפיין.

 

אתר תדמית

אתר תדמית הינו אתר שמטרתו להציג את העסק בפני הלקוחות הפוטנציאלים ולהוות את הנוכחות והפנים של העסק באינטרנט. 

אתר תדמית שבנוי נכון מסוגל לייצר אוטומטית לידים לנדל"ן מדי יום ובכך להגדיל את עסקאות הנדל"ן בסוכנות\חברה. 

אתר תדמית לרוב יבנה על ידי מערכת WordPress ששולטת ב75% משוק האתרים בעולם וגם ידועה כמערכת ידידותית מאוד לקידום אתרים.

Taboola\Outbrain

 אלו מערכות פרסום מבוסס תוכן המובילות בארץ ובעולם נכון להיום. בתהליץ ייצור לידים לנדל"ן הן מהוות את החלק המשמעותי ביותר. 

הפרסום בהן מתבצע בצורת כתבה שיווקית שמפורמת באתרי חדשות ותוכן הגדולים ביותר בארץ- ynet, mako, כלכליסט, דה מרקר ועוד. 

במערכות הפרסום המוזכרות לעיל ניתן לפלח את קהל היעד ולפרסם לגולשים שמתעניינים בנדל"ן, השקעות, כלכלה ועוד. פרסום לקהל מדויק ונכון מאפשר לייצר לידים לנדל"ן ברמה איכותית ביותר עם כוונת רכישה אמיתית.

ניתן להמשיך לקרוא על אסטרטגיות שיווק לנדל"ן על ידי כניסה בלחיצה לעמוד שיווק נדל"ן.

 

רוצה לשמוע יותר פרטים על שיטות השיווק המתוחכמות שלנו? לחץ למעבר לעמוד צור קשר.

לחץ חזרה לדף הבית – לידים נדל"ן.

גלילה לראש העמוד